خداحافظ!!!

♥ دنیای رمانتیک ♥ ـ تقدیم به کسی که دوسش دارم...

خداحافظ!!!

 
رقاص که باشی، دیگر آهنگ خاصی مــعنی ندارد
 
بـا هـر آهنگی بـاید برقـصی !!!
 
و ایـن روزهـا . . .
 
چه بـد آهنگــ هایـی می زنـد روزگــــار ،
 
و مـن . . .
 
هر روز برایش می رقــصم...!! .
 
 *****
 

مهم بود و مهم نیست عزیزم!
 
ولی
به دنبالت گشتم و پیدا نشدی...
شاید چون شهر من بزرگ بود
و شاید چون ؛
تو خیلی کوچک بودی...
 
*****
 

گاهی نباید ناز کشید ؛ انتظار کشید ؛ آه کشید ؛ درد کشید ؛ فریاد کشید ....
تنها باید دست کشید و رفت ... !!!

 

*******************************************************************************

خدا حافظ دوستان ...

شاید این آخرین پست من باشه... ببخشید,دست گل همتون درد نکنه که با کتمنتاتون منو یاری کردین.مرسی... ولی دیگه نای نوشتن وبو ندارم؛ خلاصه تو این چند ماه خوبی و بدی از ما دیدید حلالمون کنید... دوستون دارم... خداحافظ همتون!



نظرات شما عزیزان:

Alone Girl
ساعت16:03---14 تير 1394
ghashang booood
like


زهرا
ساعت16:31---20 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم وبت خیلی نایسه خیلی خوشم اومد خوشحال میشم بم سر بزنی اگ با تبادل لینک موافق بودی بگوووووو

سارا
ساعت11:12---22 دی 1392
دلم آرامشِ وارونه ميخواهد

يعني:

“ش م ا ر ا ”


sahar
ساعت21:19---29 مرداد 1392
خيلي خوب بودانگاركه يه سري ازجمله هاواقعاحرف دلته باهاشون ارتباط برقرارميكردم.مرسي باي
پاسخ:آره.. بعضياش حرف دلم بود و خودم نوشته بودم!


نفیسه
ساعت14:25---22 مرداد 1392
سلام
وبلاگ قشنگی داری و من از خوندن مطالبش لذت بردم
خیلی جالب بود برام
منم یک وبلاگ با مطالب عاشقانه دارم
اگه بیای و بهم سر بزنی خوش حال میشم
راستی اگر خواستی برام کامنت بزار و نظر بده
در ضمن من هر روز قسمتی از داستان زندگیمو میخویسم
توصیه میکنم حتما بخونش.
مرسی
www.miadasheghaneh.loxblog.com


سعیدهــــــ خانومــــــی
ساعت15:02---23 اسفند 1391
نَــه زَخـــم است، نه سوخــتگی ...


انگشتانـمـــ اَگــر بـ ـاند پیـچ است ...


بخـاطر ِ هَمه ی نـخ هـ ـایـی ست کـه بَـستهـ بــ ـــودم ...


تــا یــ ــادم بــاشـد چند وقت است....... فــرامـوش شُــدم


سعیدهــــــ خانومــــــی
ساعت14:59---23 اسفند 1391
قایقی خواهم ساخت, خواهم انداخت به آب....

قایقم سوراخ خواهد شد....

دست به شنا خواهم زد....

خسته خواهم شد....

کوسه مرا خواهد خورد.....
.
.
.
خــــُــــ چه مرضی هست؟؟ بمونم تو خونه بهتر نیست سهراب ؟


سعیدهــــــ خانومــــــی
ساعت14:58---23 اسفند 1391
♥ بــیـــخـــوב منـتــظـــر نبــــاش ♥

♥ تـــُــــو خـــُـــوבتــــ رَفــــتـــــے ♥

♥ بــمــیــــرمـــ از בلتنگـــے همــ ♥

♥ صـבایتــــ نمے کنمـــ برگــرבے ♥


سعیدهــــــ خانومــــــی
ساعت17:57---22 اسفند 1391
سلام داداش مسعود خوبي ؟

خوشحالم واقعا كه برگشتي !

داداشي امروز خيلي كار دارم الان فقط اومدم نظرامو بخونم و برم !

قول ميدم هروقت اومدم نت اول بيام وبه تو و بتركونم

قووووووووووووووووووول


nanaze
ساعت16:31---8 اسفند 1391
خوشکل بود به منم سر بزن دوست داشتی لینک کن

آیدا
ساعت16:08---26 بهمن 1391



زهره
ساعت19:37---25 بهمن 1391
سلام دوست من دل نوشته هات دل نشینه
به منم بسر


sogol
ساعت17:23---13 بهمن 1391
سلام دوست عزیزم وب جالبی داری مطالبتم قشنگه ب من یه سر بزن خوشحال میشم

سعیدهــــــ خانومــــــی
ساعت17:08---11 بهمن 1391
سلام داداش

صبر كن كجااااااااااااااااا؟؟

من كمكت ميكنم كه امار نظر دادن وبت بره بالاااااااا فقط نرووووووووووو

منتظر كامنتت هستم كه بياي و بگي نرفتم...نرووووووووووو


sahar&shahab
ساعت12:08---8 مهر 1391
سلام آقامسعود من سحرم ازوبلاگ عاشقانه من هم ازطرف شهاب هم خودم میگم ما منتظرمطالب قشنگت هستیم برای ما ارسال کن تا ازشون استفاده کنیم.ممنون.راستی وبت هم عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:خداحافظ!!!, ] [ 12 AM ] [ مسعود ] [ ]


Design

Design By : Lovelyrose